Egy webdesign vállalkozás elindítása hihetetlenül nehéz egyedül. Tudom, mert én is megcsináltam!
Egyedül éreztem magam, amikor megpróbáltam kitalálni, hogyan találok ügyfeleket, és még tanácstalanabb voltam, amikor arról volt szó, hogy mit tegyek, amikor egy ügyfél igent mondott, és hirtelen tényleg időben kellett teljesítenem a projektet. Egyetlen embert sem ismertem a környezetemben, akinek vállalkozása lett volna. Nem valami különleges, titokzatos, misztikus, vállalkozó családból származom.
Szóval tudom, milyen érzés őrült álmokat dédelgetni, arról fantáziálni, hogy webdesigner vállalkozást indítasz, még akkor is, ha nincs egy cseppnyi szakmai tapasztalatod vagy kódolási tudásod. És ezért nagyon örülök, hogy ezt ma megoszthatom veletek.
Hadd magyarázzam el.
2023. évben élőben rendeztem meg a Legyél sikeres webdesigner! bootcamp-et, és a visszajelzések annyira, de annyira kedvesek és elképesztően jók voltak.
És örömmel jelentem be, hogy újra eljött az idő, és március 11-én, 12-én és 13-án ismét megrendezem a Legyél sikeres webdesigner! bootcamp-et – és téged, igen, téged is meghívlak!!!
Az első rész a kezdő útmutató azok számára, akik webdesignerek szeretnének lenni, és hogy pontosan hogyan kell elindulni.
A második napon azt mutatom meg, hogyan lehetsz igazán hatékony a vállalkozásodban és hogyan alakítsd ki a folyamataidat, a harmadik napon pedig az ügyfelek megszerzésének gyakorlati stratégiáiról beszélek.
Ezt a bootcampet évente csak egyszer vagy kétszer tartom. És ez most a te nagy szerencsenapod, mert az élő bootcamp következő alkalma már csak egy karnyújtásnyira van…
Március 11-én, 12-én és 13-án újra megcsináljuk az egészet!
Szóval regisztrálj a bootcampre itt, de ne halogasd…
Ez egy élő bootcamp, szóval ha egyszer vége, akkor vége!
Ráadásul, ha csatlakozol, lehetőséged lesz arra is, hogy megnyerd az Üdvözlő email sorozat sablont, amelynek értéke 24 990 forint – mindent, amire szükséged van ahhoz, hogy beinduljon a vállalkozásod!!
Általában egy email sorozat néhány rövid napot vagy hetet ölel fel, mielőtt a feliratkozó bekerül a normál hírlevélküldési ütemtervbe. Ez az első benyomásuk rólad, és ez döntheti el, vagy rombolhatja le az új kapcsolatodat egy potenciális ügyféllel. Tehát mondanom sem kell, hogy nagyon fontos, hogy ezt jól csináld.
Amikor valaki feliratkozik az e-mail listádra, ugye milyen jó lenne, ha azonnal hasznos információkat kapna a vállalkozásodról, és lenne egy CTA, hogy többet megtudj az ő vállalkozásáról és az életéről?
ELSŐ LÉPÉS
Csatlakozz élőben március 11-én, 12-én és 13-án három nagyon tartalmas napra, ahol megtudhatod, hogyan lehetsz sikeres webdesigner!
MÁSODIK LÉPÉS
Nézd meg a három előadást, és készítsd el a kapcsolódó házi feladatokat. A házi feladat nem túl hosszú vagy bonyolult, de nagymértékben segít abban, hogy a webdesign vállalkozásodat olyan formába hozza, hogy az a jövedelmező álomvállalkozás legyen, amit létre akarsz hozni.
A háromnapos bootcamp után a Facebook csoportban kihirdetem a nyereményjáték nyertesét.
A legutóbbi alkalommal a bootcamp résztvevői komoly jövedelmi célokat tűztek ki. Felállítottak egy tényleges webdesign folyamatot egy általam megadott példa segítségével. Így készen álltak arra, hogy a bootcamp után ügyfeleiket zökkenőmentesen végigvezessék egy projekten.
ELSŐ LÉPÉS
Először is, mondd meg a félelmednek, hogy fogja be, tűnjön el és maradjon csendben, mert ki akarod használni ezt a lehetőséget arra, hogy feltedd a kérdéseidet. Az előadás élőben lesz, szóval kezdd el most összeírni a kérdéseidet. Aztán amikor csatlakozol a csoporthoz, gyakorlatilag mindent kipakolhatsz, amire a szíved valaha is vágyott, és felteheted a kérdéseidet.
MÁSODIK LÉPÉS
Nagyon hasznos, ha úgy jössz a bootcamp-re, hogy szeretnél barátokat szerezni, és nem pedig vetélytársként tekintesz mindenkire a csoportban. Ezt mindenkinek elmondom, amikor csatlakoznak a Facebook csoportba. Igen, nézheted úgy is, hogy egy versenytársakkal teli csoportban vagy, de akár úgy is, hogy egy olyan csoportban vagy, amely tele van olyan emberekkel, akiknek ugyanolyan vágyaik, törekvéseik, tapasztalataik és szenvedélyük van, mint Neked. Ami azt jelenti, hogy hihetetlen üzleti barátokra tehetsz szert ezekben a csoportokban.
Könnyű mindenki másra vetélytársként tekinteni, de én tényleg nem így gondolkodom a vállalkozásomban.
Én úgy tekintek a „versenytársaimra”, mint barátokra, információforrásokra, ötletgazdákra, és őszintén szólva, a közösségemre, vállalkozótársakra.
Egyéni vállalkozóként sokkal hasznosabb, ha a versenytársaidra közösségként tekintesz, mert őszintén szólva ők is egyedül csinálják, és biztosan szeretnének néhány üzleti barátot is. Szóval nyugodtan oszd meg a kérdéseidet és félelmeidet. És fogadok, hogy egy egész csoportnyi támogatót fogsz találni, akik megértik.
HARMADIK LÉPÉS
A harmadik dolog, amit a bootcamp-re magaddal kell hoznod, az idő. A házi feladat, amit adok, átalakíthatja a vállalkozásodat, ha megcsinálod. Ez nem órákig tartó házi feladat… Igazából elég gyorsan meg lehet csinálni, talán 20 perc naponta. A kulcs itt csak az, hogy megcsináld a házi feladatot. És ha részt akarsz venni a nyereményjátékban, akkor 24 órán belül meg kell csinálnod a házi feladatot.
Szóval bátorítalak, hogy gyere el élőben az előadásokra. Ha az egyik éppen akkor lesz, amikorra már vannak terveid, az sem baj! Az előadás után megnézheted a videót újra, hogy aztán időben meg tudd írni a házi feladatot. A házi feladatod egyben a nyereményjátékban való részvételed is.
Ha azon gondolkodsz … hogyan szereztél ügyfeleket a vállalkozásod elején? Beszélgethetek veled az üzletedről? Hogyan lesz a vállalkozásomból bármi? Hogyan tervezed meg a munkaidődet?
A válasz ezekre a kérdésekre a Legyél sikeres webdesigner! bootcamp. Ott találkozunk!