Nincs több kapkodás vagy kaotikus napirend! Csatlakozz a webdesignereknek szóló évtervező brainstorminghoz, ahol szakmai segítséget kapsz ahhoz, hogy rendszerezett, eredményes évet tervezhess. Készülj fel 2025-re már most!
Ma 4 tippet osztok meg veled, hogy minél több ügyfelet szerezhess. Bár mindannyian tudjuk, hogy ma már kötelező, hogy vállalkozásodnak weboldala legyen, vannak dolgok, amelyekkel több ügyfelet szerezhetsz, akik megvásárolják a szolgáltatásaidat és időpontot foglalnak nálad. Kezdjük is el!
Íme a 4 weboldal tipp, amellyel több ügyfelet szerezhetsz:
„A weboldalak első benyomásai 94%-ban a dizájnnal kapcsolatosak.”
Forrás: https://bloggingwizard.com/web-design-statistics/
Hűha! Ez azt jelenti, hogy az egyedi és vonzó design elengedhetetlen az új ügyfelekkel való kapcsolatfelvételhez és az új ügyfelek megnyeréséhez. Gondold át, hányszor hagytál ott egy weboldalt azért, mert valamilyen szempontból nem volt vonzó – zsúfolt, rendezetlen, nehezen navigálható, zavaró animációk, túl sok előugró ablak stb. Amikor weboldalad kialakításán gondolkodsz, akkor gondolj azokra a weboldalakra, amelyeket gyakran látogatsz vagy ahol jó érzés a böngészés. Készíts egy listát azokról a dolgokról, amelyek vonzóak a számodra, és gondold át, hogyan tudnád ezeket az elemeket beépíteni saját weboldalad kialakításába.
Igaz, hogy az emberek olyan vállalkozásoktól vásárolnak, amelyeket ismernek, kedvelnek és amelyekben megbíznak. A Rólam oldal nagyszerű hely a látogatók számára, hogy megismerjék a vállalkozás mögött lévő arcot. Itt nemcsak felsorolhatod a képesítéseidet, hanem érdekes vagy szórakoztató tényeket is hozzáadhatsz, megmutathatod nekik a vállalkozásod történetét, és kapcsolódni tudnak hozzád. Szeretnél javítani a Rólam oldaladon? Ismerd meg az ellenállhatatlan Rólam oldal létrehozásának 5 titkát.
A fent említett bizalmi tényező – ez kulcsfontosságú! Ha megmutatod a látogatóknak, hogyan segítettél vagy oldottad meg más ügyfelek problémáit, akkor megnyugodnak, hogy ugyanazt az eredményt érhetik el ők is. Figyelj arra, hogy néhány szót félkövérrel emelj ki a véleményekből, ha azok hosszabbak egy mondatnál. Könnyítsd meg a látogatók számára az egyes vélemények fontos pontjait. Ne engedd, hogy ezeket átugorják! Olyan oldalak logóit vagy eredményeket is kiemelhetsz, amelyeken megjelentél, ezzel is tovább növeled a bizalmi tényezőt.
Tudtad, hogy 10 vállalkozás weboldala közül 7 nem tartalmaz cselekvésre ösztönzést? (Forrás: https://bloggingwizard.com/web-design-statistics/)
Ez teljesen magától értetődőnek tűnik, de sok vállalkozó nem gondol arra, milyen fontos, hogy weboldala minden egyes oldalán szerepeljen CTA (call to acion). Az ügyfél-út részeként gondoskodnod kell arról, hogy a látogatókat oda irányítsd, ahova szeretnéd. Egy egyszerű CTA hozzáadása minden oldalhoz pontosan ezt teszi.
Ha úgy érzed elolvasva ezt a bejegyzést, hogy lenne mit módosítani a weboldaladon, akkor szívesen segítek neked, egyetlen nap alatt javítunk rajta!